torsdag 17. mars 2011

"Bloggere"

Det kan være spennende å lese "nyttige" blogginnlegg, avhengig av hva det handler om. Selv er jeg ikke en av dem som følger med på livet til en blogger, men har venner som gjør det. Jeg tror at mange som leser de ulike bloggene og følger med på andres liv kan identifisere seg med personen som skriver den.Det må jo være noe spesielt med den bloggeren som fanger oppmerksomheten til akkurat en spesiell leser? Men jeg skjønner i grunnen ikke vitsen i å følge med på bloggere som bare skriver viss vass, men kan forstå folk som følger med på bloggere som skriver fakta, deler oppskrifter og tar opp viktige samfunnsspørsmål.Det beste med en blogg synes jeg at alle kan ytre sin mening.

10 kommentarer:

  1. Jeg synes det er spennende å lese blogginlegget ditt om blogging. Tror jeg aktivt skal begynne å følge bloggen din, og håper at det i fremtiden blir blogging om både viss vass og fakta:)

    SvarSlett
  2. Det er gøy å lese hva andre tenker, og det kan man igjennom utallelige blogger. De har blitt en del av hverdagen.

    SvarSlett
  3. Jeg har heller ikke helt forstått hva som er så spennende med å lese blogger som ikke har et konkret budskap.

    SvarSlett
  4. Jeg leser noen blogger innimellom som tidsfordriv når jeg sitter foran pc på kvelden f.eks. Jeg følger ikke noen faste, men leser de jeg kommer over som har noe interessant. Middagen jeg skal servere idag fant jeg oppskriften på i en blogg i går :)

    SvarSlett
  5. Jeg orker som oftest ikke å sitte å lese en blogg hver dag, det er alt for mange interessante personer der ute som jeg vil følge. Løsningen for meg ble rett og slett Twitter.

    SvarSlett
  6. Enig at det ikke er noe interessant å lese om viss og vass. Men det går jo an for en klasse å blogge med en annen skoleklasse og da prater vi om kommunikasjon og internasjonalt arbeid på tvers av landegrenser

    SvarSlett
  7. Skjønner heller ikke de som leser disse "vissvass"-bloggene....leser selv gjerne se og hør på venteværelset hos tannlegen!?! ;)

    SvarSlett
  8. Heldigvis kan man selv bestemme hvilke nettsteder (les:blogger) man vil besøke...

    SvarSlett
  9. Man velger heldigvis hvilke blogger som bør leses.. Når det er sagt er det utrolig mange rare blogger, men det som er enda rarere er at mange av diss bloggene har så mange følgere, som da også må være ganske "rare"... Eller er det bare slik at noen "rare" hele tiden håper å finne noe som er så ille "rart" at de kan snakke om det til noen. Heldigvis er alle innehavere av den friheten å kunne velge sine egne blogger å lese.

    SvarSlett