mandag 25. april 2011

Tutorials.


YouTube.com er ikke bare bare en nettside hvor man kan sitte og nyte sin favorittartists låter (hvis de ligger der i det hele tatt), men er en jungel av videoer som berører alle verdens temaer. YouTube forbyr opplasting av materiale som er beskyttet av opphavsrett, noe som viser seg å være vansklig å håndheve.
Derimot er det timesvis med andre videoer til nytte og unytte der inne, noe som jeg til stadighet benytter meg av (mest de nyttige!). "Tutorials" eller instruksjonsvideoer om du vil, er en av de tingene jeg benytter meg av nå og da. Lurer du på hvordan du bruker en programvare på pc'n, hvordan man bretter papirfly, hvordan man "runder" et spesielt dataspill, hvordan man spiller "Blackbird" av The Beatles på gitar eller hva det enn skulle være, er det bare å søke i vei og holde tunga rett i munnen.
Her er instruksjonsvideoen jeg benyttet meg av sist (2 deler) Lykke til:

http://www.youtube.com/watch?v=rAR8csOqzKQ

og

http://www.youtube.com/watch?v=LqtiEsCfsIU&feature=related

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar