torsdag 7. april 2011

Del og bruk

Det nærmer seg slutten på alle arbeidskravene. Et som gjenstår for min del er "del og bruk" oppgaven. I går skaffet jeg meg brukerkonto på "d&b" og dag skulle jeg inn å skrive mitt bidrag. Dette var ikke så greit som jeg hadde trodd, det var liksom så mange muligheter for hvor man kunne skrive.

Begynte med at jeg leste noen innlegg fra andre, blant annet i "Frontertips" og "Naturfag". Følte at de som hadde skrevet der hadde skikkelig peiling så jeg avstå rett og slett fra å kommentere noe der. Kunne liksom ikke bidra med noe.

Det endte med at jeg klikket på "Legg til innhold" og deretter "Blogginnlegg" og skrev et innlegg. Lurer på om det er riktig tolkning av oppgaven. Lurer liksom også på hvordan sensor skal kunne finne igjen det jeg har skrevet. Ser jo at to stykker allerede har levert inn sin tekst. Hvordan har de klart og fått navnet sitt der?

4 kommentarer:

  1. Leste for litt siden at det var valgfritt å legge inn noe på "del og bruk". Når jeg gikk for å kontrollere nå ser det ut til at det er forandret igjen...

    SvarSlett
  2. Takk for tips og jeg tror ikke du er den eneste som er usikker...

    SvarSlett
  3. SKal man legge inn et innlegg bare for å legge inn et innlegg?

    SvarSlett
  4. Ble veldig usikker selv...hørte også sånn uformelt at del og bruk var valgfritt, men siden det er det som står som krav, turte jeg ikke annet.

    SvarSlett