tirsdag 26. april 2011

Second Life

Jeg meldte meg på i denne oppgaven fordi jeg egentlig er motstander av denne type "spill". Jeg mente det tok alt for mye tid, og ga alt for lite mening. Men det viste seg å være både interessant og gøy. Jeg er så heldig at jeg er sammen med en kunnskapsrik og positiv person på min gruppe, og det har gjort at jeg ser på de muligheter som dette gir. Før så jeg bare begrensningene. Du kan lære språk, utveksle erfaringer med andre i samme yrkesgruppe som deg, og du kan besøke spennende steder. Det blir selvfølgelig ikke som i virkeligheten, men det er en begynnelse. Hvis du besøker det Sixtinske kapell i Roma, gjennom Second Life, blir du litt forberedt på det utrolige byggverket du møter i virkeligheten. Det blir da nesten som du har gått inn i en turistbrosjyre.

3 kommentarer:

  1. Høres veldig spennende ut - jeg har aldri hørt om det før IKT studiet , men nå ble jeg nysgjerrig !

    SvarSlett
  2. Slenger meg på at dette hørtes spennende ut. Kanskje noe for elever som trenger en ekstra utfordring??

    SvarSlett
  3. Hørtes veldig spennende ut. Aldri hørte om det før. Hadde vært spennende å få vite mer om kvaliteter og muligheter det programmet innebærer.

    SvarSlett